GYIK

Gyakran ismételt kérdések és válaszok

Mivel foglalkozik egy takarító szolgáltató cég?

Mindennel, ami takarítás. 

Cégek részére nyújtott szolgáltatásaink:

  • általános alap takarítás (eseti vagy rendszeres)
  • nagytakarítás
  • fertőtlenítő takarítás
  • építkezés vagy felújítás utáni takarítás
  • rendezvény takarítás
  • nyaraló takarítás

Mennyibe kerül a takarítás?

Mivel minden épület, iroda más, vannak egyéni igények, ezért kérj minden esetben egyedi árajánlatot, hogy csak a számodra fontos dolgokért fizess!

Hogyan szerződünk?

Az egyedi ajánlatban szereplő elfogadott árak alapján készítünk személyre szabott megbízási szerződést.

Ki takarítja házamat, lakásomat, irodámat?

Minden alkalmazottunk képzett, megbízható, munkájára igényes dolgozó. Munkájukra minőségi és biztonsági garanciát vállalunk.

Mikor történik a takarítás?

Egyeztetett időpontban.

Mitől függ az ár rendszeres takarítás esetén?

Rendszeres takarítás esetén az ár a takarítandó terület nagyságán és a takarítás rendszerességén felül a következő tényezőktől is függ:

  • a takarítandó terület jellege,
  • a takarítás időpontja, időtartama,
  • az igénybe vett kiegészítő szolgáltatások,
  • a takarítandó terület kialakítása és berendezése,

Mitől függ az ár nagytakarítás esetén?

Nagytakarítás esetén az ár a takarítandó terület nagyságán felül a következő tényezőktől függ:

  • belmagasság,
  • nyílászárók kialakítása és száma,
  • ablakok és egyéb üvegfelületek nagysága és elérhetősége,
  • a takarítandó terület jellege,
  • a takarítandó terület állapota,
  • a takarítandó terület kialakítása és berendezése,
  • felújítás utáni takarítás esetén az eltávolítandó por és sitt, valamint festékcsepp-, ragasztó- és egyéb anyagmaradványok mennyisége.

Milyen eszközöket biztosítunk a takarításhoz?

Minden eszközt és tisztító- és fertőtlenítőszert biztosítunk, mely a takarításhoz szükséges.

Szükséges az irodában tartózkodni bárkinek a takarítás ideje alatt?

Nem szükséges. Teljes felelősséget vállalunk az üzleti titkok, belépési kódok, kulcsok és egyéb bizalmas információk megőrzése tekintetében (ezt szerződésben is vállaljuk). Amennyiben ügyfelünk nem kíván bejutási lehetőséget biztosítani alkalmazottainknak, természetesen az irodában tartózkodhat a takarítás ideje alatt.

Milyen gyakran érdemes nagytakarítást végezni?

Negyedévente ajánljuk! Nagy területek, sok alkalmazott esetén havi nagytakarítást javaslunk!

Mennyibe kerül a felmérés vidéki helyszín esetén?

A távolság függvénye alapján egyeztetünk kiszállási díjat, mely megállapodás esetén az első takarítási díjból levonásra kerül.

Pince, padlás vagy extrém takarítási igényemnél küldjek-e képet?

Nem szükséges, mert az ördög a részletekben rejlik és úgy is megnézzük a helyszínt árajánlat készítés előtt.

Konténeres munka esetén van-e teendőm?

A szükséges területfoglalási engedélyt Mi intézzük.

Pince és padlás takarítás időzíthető-e lomtalanítás idejére?

Természetesen igen, de vannak olyan lomok, vegyi anyagok, elektronikai eszközök, melyek nem tehetők ki lomtalanításkor, de ezek elszállításában is tudunk segíteni. 

Bármilyen kérdés esetén keress bizalommal! Írj nekünk a palastitakaritas@gmail.com címre, vagy hívj minket +36706639890 telefonszámon!